61

 کسب درآمد از سایت پارس نیل

click.parsnil.ir/tms/87/x2c37523p433k4a5

تومان


نوشته شده توسط : Ahmad

 

کوچیک که بودم ، خیلی کفش پاشنه بلند دوسداشتم

هروقت به مامانم میگفتم ؛ مامان از این کفش پاشنه بلندا میخوام ،

میگفت تو رو زمین صافش با همین کتونیا روزی صدبار میخوری زمین

چه برسه بخوای از این کفشام بپوشی ، هروقت بزرگ شدی اینقد

بخر و بپوش که فلج شی!!!

دلم میخواست زودتر بزرگشم تا منم بتونم از اون کفش پاشنه بلند

خوشگلا پام کنم ، که تق تق کنه و از صدای تق تقش ذوق کنم ...

حالا بزرگ شدم ، مامان میگه امسال برا عیدت از اون

کفش پاشنه بلندا که دوسداری بخر ... !!!

آره بالاخره بزرگ شدم ، الان دیگه بیست و چندسالمه ...

ولی دیگه نه کفش پاشنه بلند دوست دارم ، نه دیگه ذوقشو دارم ...

 





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: